Fri fragt!

Ved køb over 399,-

Kvalitetsprodukter uden tilsætningsstoffer

Vi elsker kvalitet og sunde produkter til dit kæledyr

Hurtig levering og god service!

Vi leverer fra dansk lager. - Ring 46373900 for vejledning

Handelsbetingelser

Nærværende betingelser gælder køb foretaget via www.porcani.dk.  Nærværende leveringsbetingelser er sidst opdateret den 10. maj 2017 og kan ændres uden varsel. Sker der væsentlige ændringer i handelbetingelser der vedrører kunder med en aktiv abonnementsaftale, vil de modtage meddelelse herom pr. mail. 

Firmainformation

Du kan kontakte os på e-mail info@porcani.dk eller nedenstående telefonnummer. Efter aftale kan vi også kontaktes på lageret på nedenstående adresse.

 Porcani Hundeartikler v/Jerry Martin Porsborg

Hørskætten 30
Klovtofte
2630 Taastrup

Telefon 46 37 39 00
CVR: 29 98 78 66

 

Leveringsformer og leveringspriser

Hos Porcani er hurtig og pålidelig levering en meget stor prioritet. Vi har derfor valgt at indgå aftale med Post Nord Danmark (Tidligere PostDanmark).
PostNord afhenter pakker ca. kl. 14:30 Levering foregår som regel den efterfølgende dag.

  Pris Køb over 399,- Note Leveringsdage
         
Post Nord til pakkeboks/postbutik 29,- Fragtfri 1 Mandag til lørdag
Post Nord til døren 39,- 25,- 2 Mandag til fredag
Post Nord til døren - Flexlevering 39,- fragtfri 3 Mandag til fredag
Post Nord Erhverv 39,- 15,- 4 Mandag til fredag
Post Danmark Frostvarelevering

Fragtfri

Fragtfri 5 Tirsdag til fredag

1: Store pakker kan kun afleveres i postbutik. også selvom du har valgt en pakkeboks. Post Danmark omdirigerer i så fald pakken til en postbutik i nærheden efter eget valg. Det gælder typisk pakker med hundesenge eller hundefoder over 8 kg.
2: Leveres mandag-fredag. Er du ikke hjemme til at tage i mod pakken, bliver den anmeldt til afhentning på nærmeste posthus.
3: Pakken stilles et sted som du angiver. Ansvaret er dit eget såfremt pakken efterfølgende forsvinder.
4: Sendes kun hvis du har angivet firmanavn på din bestilling. Der SKAL være nogen på adressen til at kunne tage i mod, med mindre du ahr modtagerflex.
5: Må kun og SKAL anvendes såfremt du bestiller BARF på frost. Husk at aangive hvor posten må stille din pakke.
 

Henter du ikke en pakke eller nægter du at modtage den, vil fragtomkostningerne for returnering blive fratrukket det beløb, som vi krediterer dig for varerne.

Leveringstid og restordre

Vi forsøger at sende din ordre samme dag som vi modtager den. Du kan regne med at dine varer bliver afsendt inden for 1 - 3 hverdage. I enkelte tilfælde kan et produkt være i restordre. i så fald vil du modtage information inden for 24 timer. Indgår varen i restordre i en samlet bestilling, vil hele bestillingen blive afsendt samlet når varen i restordre atter er på lager.

Under enkelte produkter er angivet en forlænget leveringstid. Er dette tilfældet vil hele ordren blive afsendt samlet når alt er på lager.

Frostvarer (BARF) Sendes fra eksternt lager og leveres tirsdag eller fredag. Ordren skal være os i hænde hhv. søndag eller onsdag for at kunne komme ud til levering den efterfølgende leveringsdag. Bestilles der andrer varer sammen med BARF leveres de seperat uden ekstra omkostninger for dig.

Betalingsmuligheder

Du har mulighed for at betale med følgende:

  • - Dankort / Visa Dankort (Ingen gebyr)
  • - Danske VISA Electron (PBS gebyr: 1,25% af købet)
  • - Udenlandske VISA, MasterCard, JCB (PBS gebyr: 3,75% af købet)
  • - Forudbetaling via bankoverførsel. (Ingen gebyr) Beløbet overføres til Danske Bank 3118 - 3118411447.
  • - MobilePay (Her anvendes det kort som du har angivet i MobilePay)
  • - Forbrugsforeningskort (Ingen gebyr)
  • - Viabill - op til 2 års kredit/Delbetaling

Vi sender desværre ikke pr. efterkrav da omkostninger hertil er for store.

Betalingsgebyr

Til trods for at Nets pålægger gebyrer ved betaling med Dankort og øvrige betalingskort, har vi valgt ikke at fakturere dette gebyr videre til kunderne ved betaling med Dankort. Betaler du med udenlandske betalingskort tillægges et gebyr på 3,75% af ordrebeløbet. Elektron tillægges 1,25% af købet.

Sikkerhed i forbindelse med betaling 

Betaling med kreditkort sker via en sikker forbindelse hos Quickpay. Porcani hverken ser eller opbevarer dine kreditkortoplysninger.

Særligt vedørende betaling med Viabill Kredit

Med Viabill kan du dele betalingen i op til 24 rater (2 år) uden renter eller gebyrer. Hver måned skal du betale minimúm hvad der svarer til 1/24 del af det samlede ordrebeløb. Du kan dog altid indbetale et større beløb eller hele restsummen når det passer dig.

Kreditvurdering foretages før kreditten godkendes, og godkendelsen afgøres udelukkende af ViaBill.

Ved valg af ViaBill kredit, forfalder første delbetaling 14 dage efter Porcani har afsendt varen, og de efterfølgende delbetalinger med 1 måneds interval. Betalingsbeløbet og evt. gebyrer skal være indbetalt senest på forfaldsdatoen via det angivne FI-kort, som er udsendt til den af debitor angivne e-mail. Såfremt betalingsbeløbet ikke betales rettidigt, tilmeldes handlen automatisk ViaBills betalingservice, hvorved beløbet denne gang og fremover automatisk hæves på det i forbindelse med købet anvendte betalingskort inklusive et betalingsgebyr på kr. 39,- pr. betaling hvorved rykkergebyrer og morarenter iht. dansk rentelovgivning undgås (sålænge kortet er aktivt). Kan hævning via det anvendte betalingskort ikke gennemføres, indleder ViaBill en rykker- og inkassoproces i overensstemmelse med dansk lovgivning.

Vælger du Viabills som betalingsmetode overgår fordringen til Viabill og alle fremtidige henvendelser vedr. din betalingsaftale skal ske direkte til Viabill.

Du kan læse samtlige betingelser for anvendelse af Viabill her: http://viabill.com/kredit

Særligt vedrørende aftale om abonnement

Hvis du har valgt at få leveret foder, kattegrus, FidoBox eller andre varer med fast leveringsinterval, skal du være opmærksom på en række særlige betingelser og krav.

Kriterier for træk på dit kort  i.f.m. abonnement

Aftale om abonnement/fast levering kan kun indgåes såfremt kunden aktivt har bedt om dette og har markeret at kunden har læst salgsbetingelserne og er bekendt med at Porcani løbende kan trække det aftalte beløb ved levering af de aftalte varer i det aftalte interval. Det vil fremgå af den enkelte vare om der er mulighed for fast levering og kunden skal selv vælge leveringsinterval hvis dette ønskes.

 

Kortoplysningerne gemmes hos ePay og kan ikke ses af Porcani.

Anvender du Visa Elektron skal du sikre dig at kortet er godkendt til abonnementsbetaling. Kontakt evt. din bank.

Kvittering sendes til din mail når aftalen er indgået

Når du har goskendt aftalen og indtastet dine kortoplysninger (Kortnummer, udløbsdato og kontrolcifre), vil du modtage en e-mail med bekræftelse på aftalen om fast levering og i hvilket interval leveringen foregår. Med mindre andet er aftalt, løber aftalen til den opsiges af en af parterne. Aftalen kan opsiges af kunden uden varsel. Opsiges aftalen i tiden mellem varen er blevet afsendt fra Porcanis lager til den er leveret, skal kunden selv sørge for at levere den tilbage såfremt varen ikke er ønsket. Inden vi afsender varen til dig og trækker penegene på kortet, vil du modtage besked om at der er varer på vej til dig.

Dine forpligtelser ved abonnementsordning 

Det påhviler dig som kunde at meddele hvis du ønsker at holde pause i leveringen, flytter eller af anden årsag ikke ønsker den planlagte levering. Såfremt du ikke afmelder leveringen rettidigt (Senest 3 dage før planlagt levering) vil du blive faktureret og hæfte for leveringen. Afmelding eller ændring kan foretages via Min Konto, via e-mail eller pr. telefon. Vi bekræfter altid eventuelle ændringer pr. telefon.

Procedure hvis du ønske at ændre eller slette et kortnummer

Du er forpligtet til at melde hvis du skifter betalingskort eller får fornyet eksisterende betalingskort. I dette tilfælde vil aftalen blive stoppet og en ny kan laves med de nye kortoplysninger. Såfremt vi ikke kan trække beløbet forud for levering sættes abonnementet i bero og vi kontakter dig pr. e-mail eller telefon.

Fortrydelse af køb og returret

Hvis du af en eller anden årsag fortryder dit køb, kan du returnere dine varer inden for 30 dage. Fortryder du dit køb refunderer Porcani naturligvis hele købet.

Det er vigtigt at du senest 14 dage efter at du har modtaget varerne skriftligt oplyser Porcani om at du ønsker at gøre brug af fortrydelsesretten. Det skal du gøre på info@porcani.dk. Det er således ikke nok at nægte at modtage pakken eller at undlade at afhente pakken på posthuset eller i pakkeshoppen.

Du skal selv betale returfragten

Du skal selv betale for fragten når du returnerer en vare og det er dit ansvar, at varen er forsvarligt indpakket og ikke bortkommer udnervejs. Vi anbefaler derfor at sende den som pakke med Post Danmark, da du derved altid kan spore den eller få erstatning af Post Danmark hvis den bortkommer. Du skal også være opmærksom på at ansvaret for varen er dit fra du har modtaget pakken og indtil at Porcani har modtaget den retur. Går pakken i stykker på vej tilbage til Porcani, er ansvaret dit.

Du kan også returnere varer ved henvendelse på vores lager i Taastrup. Husk at lav aftale forud.

Tilbagebetaling af beløb ved returnering

Porcani tilbagebetaler dit beløb til det betalingskort du anvendte da du betalte for varen, Det sker inden for 14 dage fra vi har modtaget varen eller har modtaget bevis for at varen er afsendt til os. Har du betalt med bankoverførsel, skal du oplyse os dit kontonummer.

Enkelte varer tages ikke retur

Der gælder ingen fortrydelsesret på indgraverede hundetegn, frostvarer og v-mærkede lægemidler (Loppe- og flåtmidler) da disse varer enten er specialtilpassede, let fordærvelige eller ikke kan sælges igen på grund af lovkrav.

 

Har du brugt en vare som du returnerer?

Returnerer du en vare som du har taget i brug eller på anden måde har taget skade i din varetægt, således at den ikke længere fremstår ny eller har du returneret varer hvor emballage, mærkning eller indpakning er brudt eller beskadiget således at varen ikke kan gensælges til fuld pris, værdiansættes varen på ny og vi vil foretage en reduktion i det tilbagebetalte beløb ud fra en betragtning om at vi skal kunne sælge varen igen til en reduceret pris, men med samme fortjeneste som var varen ny. Vær også opmærksom på at varer der lugter af f.eks. tobaksrøg, mados, parfume eller andre faktorer der kan påvirke varens salgsbarhed. For at undgå at varens værdi forringes skal den være rengjort for eventuelle hundehår.

Fejl og mangler ved varer

Er din vare behæftet med fejl eller mangler kan du naturligvis returnere den uden omkostninger for dig. Det er dog vigtigt at du kontakter os inden du sender varerne retur således at vi kan sende dig en fragtlabel. 

Garanti

Porcani yder garanti/reklamationsret jf. købeloven med mindre andet er specifikt angivet (og kun til det bedre).

Klageadgang

Såfremt du i forbindelse med en reklamation eller klage af anden art ikke kan nå til enighed med Porcani.dk, har du ret til at klage.

En klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos porcani.dk kan indgives til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk.

EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her - http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse info@porcani.dk.

Forbehold ved lagervisning

Webshoppen er koblet sammen med vores lagerstyring og du kan derved se om en vare er på lager inden du bestiller. Der er dog forbehold der kan gøre at lagerstyringen alligevel ikke passer f.eks. hvis flere samtidig er ved at købe samme vare, hvis der er svind på lageret eller hvis den lagerførte vare viser sig at være beskadiget eller på anden måde mangelfuld. Lagervisningsfunktionen må således kun betragtes som vejledende og Porcani kan ikke drages til ansvar hvis lageret ikke passer.

Organiserede rabatordninger

Porcani yder Bonus til medlemmer af Forbrugsforeningen ved betaling med Forbrugsforeningskort. Kunder der er tilmeldt Porcanis nyhedsbrev eller Facebookside vil løbende modtage specialtilbud der kun gælder modtageren af nyhedsbrevet eller Facebookgruppen. Via medlemsgruppe på Facebook tilbydes også af og til rabattilbud.

Kan jeg afhente mine varer på jeres lager i Taastrup?

Du er velkommen til at afhente forudbestilte varer på lageret for at spare fragt eller leveringstid eller hvis du blot vil se og mærke varen inden du køber. Det er dog en god ide at lave en aftale på forhånd, så du er sikker på at der er nogen til at betjene dig.

 

Siden anvender cookies

Se her hvilke cookies vi anvender (Åbner i nyt vindue) 

Tilmeld dig vores nyhedsbrev
kr
Få 20% rabat i dag
Tilmeld dig nyhedsbrevet!

Få 20% rabat på alle halsbånd, liner, seler, hundetegn, hundesenge, hundelegetøj, og bøger. Tilmeld dig idag!
Rabatkode: